Адміністрація комунального некомерційного підприємства «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради висловлює свою повагу і звертається з проханням надати комерційну пропозицію на борошно пшеничне та крупу гречану (код ДК 021:2015:15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) з метою визначення очікуваної вартості закупівлі згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки України № 275 від 18.02.2020 р., а саме першого методу — Розрахунку очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін.
Комерційну пропозицію просимо завірити підписом уповноваженої особи та скріпити печаткою (у разі її наявності) у вигляді чітких та розбірливих сканкопій.
Подача комерційної пропозиції не накладає обов’язків на жодну із сторін.
Комерційну пропозицію та питання з посиланням на цю публікацію просимо надсилати на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Комерційну пропозицію просимо надати до 13 травня 2022 року включно.
***
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі (борошно, крупа гречана)
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
І. Вимоги до товару
Борошно пшеничне — вищого ґатунку, фасоване, колір білий, без грудочок, запах властивий пшеничному борошну, без стороннього запаху та смаку, без ознак плісняви, гнилі та без біологічних організмів. Вологість не більше 15%. Пакування: вагове. Маркування — ярлик на державній мові із зазначенням назви виробника, дати виготовлення, строки та умови зберігання, вміст продукту. Строк придатності товару на момент поставки становить не менше 80% від загального терміну зберігання. Без синтетичних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів, підсилювачів смаку, консервантів, ГМО.
До кожної партїі товару надається документ, що підтверджує її безпечність та якість згідно діючих ДСТУ 46.004-99 Борошно Пшеничне, та пов'язані з ними документи.
Крупа гречана — вищого ґатунку, цільне ядро (повинна містити доброякісних ядер не менше 99,2%.) властивого кольору, властивий запах та смак, без шкідливих домішок, без зараженості та забруднення шкідниками, cyxa вологість не повинна перевищувати встановлених норм (не більше 13%). Пакування: вагове. Маркування — ярлик на державній мові із зазначенням назви виробника, дати виготовлення, строки та умови зберігання, вміст продукту. Строк придатності товару на момент поставки становить не менше 80% від загального терміну зберігання. Без синтетичних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів, підсилювачів смаку, консервантів, ГМО.
До кожної партії товару надається документ, що підтверджує її безпечність та якість згідно діючих ДСТУ 7697:2015 Крупи гречані, та пов'язані з ними документи.
ІІ. Вимоги до пoстaчaння
Товар має постачатися за заявками Замовника (Заявки подаються за допомогою інтерактивного способу зв'язку (електронна пошта) та/або телефонного зв'язку не більше 48 годин до моменту поставки) за адресою Замовника: м. Одеса, вул. Леонтовича, 11, з 09:00 до 12:00 два рази на місяць протягом дїї воєнного стану в країні у кількості _______. Кожну партію супроводжує документ, що підтверджує її безпечність та якість.
Загальна кількість борошна пшеничного: 1 100,00 кг.
Загальна кількість крупи гречаної: 350,00 кг.
Постачання продуктів харчування i продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом. Кузови машин із середини повинні бути покриті оцинкованим залізом, листовим алюмінієм або іншим матеріалом, дозволеним Міністерством охорони здоров'я України до контакту з продуктами харчування i обладнані стелажами, що можуть зніматися, із додержанням температурного режиму відповідно до вимог Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. Транспортні засоби, якими перевозиться товар, повинні бути чисті, без сторонніх запахів.
На недоброякісний товар складається акт і такий товар повертають постачальнику. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом одного календарного дня.
Водій та особа, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат і рукавиці).
При розвезенні товару, Постачальник повинен дотримуватися санітарних норм щодо перевезення швидкопсувних продуктів харчування.
ІІІ. Вимоги до Постачальника
Постачальник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, сертифікатів на товар, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, сертифікатів.
Постачальник повинен надати наступні документи та інформацію:
- копію рішення про державну реєстрацію потужностей, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, у разі якщо це передбачено вимогами ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
- копію експлуатаційного дозволу на потужності з виробництва харчових продуктів, у разі якщо це передбачено вимогами ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» або копію експлуатаційного дозволу на потужності з виробництва та/або переробки, та/або зберігання, та/або реалізації харчових продуктів, у разі якщо це передбачено вимогами ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
- копію посвідчення водія (водіїв), а також копію особистої медичної книжки водія (водіїв) та медичні довідки щодо придатності керування транспортним засобом з чинною відміткою проходження медичного огляду, що будуть залучені для перевезення продукції;
- копію сертифікату щодо впровадження системи безпечності харчових продуктів, а саме копію сертифікату щодо безпечності харчових продуктів відповідно до ДСТУ 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT);
- копію діючого сертифікату на систему екологічного управління на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT);
- довідку, складена у довільній формі про наявність в учасника працівника (-ів), не менше одного, який (-і) пройшов (-ли) навчанні та отримав (-ли) сертифікат (-ти) або свідоцтво (ва) з питань внутрішнього аудиту у відповідності до ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT); з додаванням сканованого оригіналу документу;
- скан-копії оригіналу або копії договору на санобробку (дезінфекцію не менше трьох разів на місяць) спеціалізованих автотранспортних засобів для підвезення продукції (не менше трьох разів на місяць), що діє не менше ніж до кінця 2022 року з наданням скан-копій оригіналів документів, що підтверджують дійсність цих договорів (акти виконаних робіт за останні 6 (шість) місяців або з моменту введення в експлуатацію автотранспорту — в залежності від того, який термін є меншим);
- скан-копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію та дератизацію виробничих, складських, допоміжних та інших приміщень з обов'язковим зазначенням площ цих приміщень, що діє не менше ніж до кінця 2022 року з наданням копій документів, що підтверджують дійсність договору (акти виконаних робіт за останні 6 (шість) місяців або з моменту введення в експлуатацію зазначених приміщень — в залежності від того, який термін є меншим;
- копію Акту Держпродспоживслужби стосовно перевірки додержання оператором ринку — виробником продукцїї, що пропонується до постачання, вимог законодавства про харчові продукти, виданого не раніше 24 лютого 2021 року;
- копію Акту Держпродспоживслуби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю оператора ринку — виробника продукції, що пропонується до постачання, у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP, виданий не раніше 24 лютого 2021 року.
В ціну товару повинні входити пакування, фасування, транспортні послуги, навантаження та розвантаження, інші витрати.
Завантаження, розвантаження товару здійснюють працівники Постачальника.